wtorek, 3 maja 2011

Wiosennie ;)

Cześć wam ; *
Długi weeked dobiega końca , my spędziłyśmy go bardzo spokojnie , a wy jak go spędziliście ? ;]
Dziś postanowiłam zrobić notkę o trendach wiosennych i o tym w jakie  ja  nowości już się zaopatrzyłam ,
.
A wiec jak już pewnie wiecie tem sezon ma nam zaowocować jaskrawymi wesołymi i żywymi kolorami  , z czego ja się bardzo cieszę , gdyż po długim okresie pastelowej epoki nadszedł czas na odrobine szaleństwa , w końcu można będzie wyjść na ulice w jaskrawej marynarce , i będzie to uważane za modny dodatek .
Królować będą trendy a'la lata 80 dla ciekawskich hehe . Ja osobiście jestem zwolenniczką kolorowych i szałowych paznokci więc w pierwszej kolejności zaopatrzyłam się w lakiery , a mianowice coś takiego :
I do tego 2 lakiery z firmy vipera 
Mam także wielką chcęć na to aby w mojej szafie zamieszkała pomarańczowa marynarka tego typu (ostatnio wystąpiła w niej Doda hehe  ; ] ) : 
I jak wam się podoba ? 
Może ktoś z was napotkał na coś takiego ? ; ) 
Jeśli tak dawajcie linki ; * 
Uciekam , paaaa . 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz