poniedziałek, 2 maja 2011

My i dziś .. part 1

My .. 
Milena: bardzo śmiała, wrażliwa, zabawna ,gadatliwa, fanatyczna i zwariowana. Marzy o podróży do USA, uczy się dość dobrze, interesuje się śpiewem, modą oraz fotografią , gra na gitarze . 

Nicola: jest uparta, sceptyczna, życzliwa, czuła, uczciwa, ambitna, sprytna. Interesuje sie modą, jazdą konną, grą na pianinie, sztuką i podróżami. Marzy, aby w przyszłości otworzyć firmę projektującą ubrania.
Dziś.... 
Nasze dzisiejsze spotkanie było genialne . Jak to ja wszędzie spędzam dużo czasu , dziś padło na rossmanna , wróg Mileny , gdyż ja zawsze przebywam tam najdłużej . Wybrałyśmy się dzisiaj tam w celu zakupienia pewnych kosmetyków mianowicie szamponu i pomadki .Kupiłam tylko szampon ze względu na mój cieżki gust : ) heheh . 
Sukces odniosła także nasza dzisiejsza sesja ( z której zdjęcia postaramy się umieścić wieczorem ) . 
Choć pogoda za bardzo nie dopisywała nam i tak nic nigdy nie przeszkodzi . 
Pózniej wybraśyśmy sie na pyszne zapiekanki , i do Mileny tworzyć naszego wspaniałego bloga . 
Z racji mojej głupoty musiałyśmy wybrać się też do apteki , ponownie , gdyż uwage zwróciłam dopiero u Mileny w domu , że produkt zakupiony wcześniej przezemnie okazał się niewłaściwy , a nie mogłam go wymienić ze względu na to , że nie miałam paragonu hahah , no i to właśnie jestem cała ja ; ) 
Dzień ogólnie przebiegł bardzo spokojnie i było oczywiście jak zawsze miło ; )) 
 peace .
Miłego wieczoru : * 
Jedno zdjęcie z dzisiejszej sesji : Milena ; )) 


1 komentarz: